Lopšelio-darželio taryba - aukščiausia įstaigos savivaldos institucija, sudaryta iš pedagogų, tėvų (globėjų) ir vietos bendruomenės atstovų svarbiausiems įstaigos veiklos sričių klausimams aptarti, kolegialiai nagrinėti ir spręsti.
Įstaigos tarybos sudėtis:
- Jūratė Surudienė - mokytoja, dirbanti pagal ikimokyklinio ugdymo programą (tarybos pirmininkė);
- Akvilė Okmanaitė-Račkauskienė - tėvų atstovė (tarybos pirmininkės pavaduotoja);
- Julija Pančenko - mokytoja, dirbanti pagal ikimokyklinio ugdymo programą (tarybos sekretorė);
- Žana Tichanovič - mokytoja, dirbanti pagal ikimokyklinio ugdymo programą (tarybos narė);
- Lilija Šartnerienė - sandėlininkė (darbuotojų atstovė);
- Toma Amanavičienė - tėvų atstovė;
- Audronė Kanopkinienė - tėvų atstovė;
- Maksim Čemakin - tėvų atstovas;
- Anželika Vėžienė - |Lazdynų "Ryto" bendruomenės atstovė.
Įstaigos taryba:
- Teikia siūlymus dėl įstaigos strateginių tikslų, uždavinių ir jų įgyvendinimo priemonių;
- Pasirenka įstaigos veiklos įsivertinimo sritis, veiklos kokybės įsivertinimo atlikimo metodiką, analizuoja įsivertinimo rezultatus ir priima sprendimus dėl veiklos tobulinimo;
- Pritaria įstaigos strateginiam planui, metiniam veiklos planui, vidaus darbo tvarkos taisyklėms, kitiems įstaigos veiklą reglamentuojantiems dokumentams, teikiamiems įstaigos direktoriaus;
- Teikia įstaigos direktoriui siūlymus dėl įstaigos vidaus struktūros tobulinimo;
- Svarsto įstaigos lėšų naudojimo klausimus;
- Kiekvienais metais svarsto ir vertina įstaigos vadovo metinę veiklos ataskaitą, o ją įvertinus nepatenkinamai - kreipiasi į merą prašydama įvertinti direktoriaus darbą;
- Turi teisę gauti visą informaciją apie įstaigos veiklą;
- Svarsto metodinės tarybos, kitų savivaldos institucijų ar įstaigos bendruomenės narių iniciatyvas ir teikia įstaigos direktoriui siūlymus;
- Svarsto įstaigos metinės veiklos ataskaitas ir teikia siūlymus įstaigos direktoriui dėl įstaigos veiklos tobulinimo, saugaus vaikų ugdymo ir saugių darbo sąlygų sudarymo, talkina formuojant įstaigos materialinius, finansinius ir intelektinius išteklius;
- Svarsto kitus įstaigos direktoriaus teikiamus su jos kompetencija susijusius klausimus.
Pamokų laikas